04 December 2009

.
hari ni aku nak emo sikit boleh?
korang ingat tak aku ada cerita pasal budak sekolah pan asian tuh.
well, dia takda lah ganggu aku.
cuma aku je rasa terganggu dengan status-status dia kat fb.
hahah.
aku kan emo.
.
aku perasan yang boleh dikatakan semua status dia kat fb semua ditujukan kat gf dia.
aku macam gelliiii sangat kalau lelaki macam tu.
kalau perempuan aku boleh terima lagi.
.
then, aku rasa kan semua kawan-kawan yang komen status dia tu not even his real friends pun.
just some random people that he met on fb.
and this, somehow made me strongly feel that he is just a psychotic poser.
.
so, today, influenced by my emotionally unstable mind,
i want to expose his fb account.
you can add him and see with your own eyes what i've been babbling about for the past few days.
.
gayanya macam dah buat salah besar pulak dia ni. haha.
biarlah kan.
aku nak emo.
.
nah.
.
p/s 1: i have deleted all entries that are related to him. jadi kot-kot yang tak sempat baca tu, harap maaf ye.
.
p/s 2: dah pergi intebiu tadi. alhamdulillah aku tak berak-berak sebab nervous.