02 December 2009

.
.
aku rasa aku nak menayang kemeja yang aku baru beli di berlin tempoh hari la.
selain menjadi pemalas sejati, aku juga adalah pentayang sejati.
aku letak 3 je pix syok sendiri aku
kang letak bebanyak, korang mengalami pening-pening lalat pulak.
.
.
.
..



.
konon galas handbag macam nak keluar gi memana je.
padahal nak posing depan cermin je pun.
muahaha.
ha, korang jgn tertipu yer dgn butang kemeja tu,
sebenarnya dia ada zip di sebalik butang tu.
butang tu hiasan sajee.
ehehe.
.
ok babai.
.
p/s: ada rasa pening-pening lalat tak?



1 comment:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.hoit!
.apsal asik shopping je neh?
.mane aci
.nk jugak!!!!