30 December 2009

wish list.

kasut croc satu.
macam tertawan je dengan kasut neh.
.
baju kurung.
saja nak tambah koleksi baju kurung aku.
sebab kekadang aku suka berbaju kurung.

.

purse baru.
sebab purse aku dah berdaki dah.
tapi purse yang lama akan tetap disimpan sebab ianya pemberian seorang teman.

.


gold bracelet.
sajasaja nak beli guna duit sendiri untuk kepuasan.
.

skinny jeans.
memang dah berhajat nak beli dari dulu.
harap dapat beli.
.




aku memang peminat sneakers.
sneakers converse aku yang lama tu macam dah makin uzur.
tapi aku sayang sangat dengan converse tu.
sebab sedap gila pakai.
maybe nak tukar selera pakai nike lak.
.


aku taktau kenapa sekarang aku sgt obses dengan baju knitted.
dah berapa baju knitted aku beli.
masih rasa tak puas.
.


knitted jumper.
adeh.
tergoda i.
.

long black cardi.
ni dah berkurun jugak aku cari tapi susah la nak jumpa cardi hitam panjang.
selalu jumpa yg pendek je.
.



last but not least.
myvi SE.
mama dah janji nak beli,
tapi mana janji-janjimu mama?
ehehe.
takpe,
aku rasa lebih bermakna kalau aku dapat beli guna duit aku sendiri kan?
.
itu je.
harap aku dapat la beli salah satu yang aku berkenan ni.
dapat beli salah satu pun jadi la..
ehehe.
dah macam kesian sangat je bunyi nye.
arghhh.
gajigajigajigajigaji.
bila nak dapat??







5 comments:

kOkO cokeLaT said...

perghhh, xhengat punye wish nih..kakaka, wish yg 1st aku suke sbb aku pon suda jatoh suka sama crocs tu weh..cun gile weh, tp aku usha harga da, RM65..mahal gile..

saadah saadun said...

weh3..
aku br bli cardigan itam pnjg..
rm45,..
ahahahahha

waNiFarees said...

wahhh!! besnya... aku suka croc tuh.. cantik.. awat ritu aku masuk croc xnampak pon yang macam hg nih??

wanieybintang said...

koko : tu ar, aku berkenan sungguh dgn kasut tuh. rm65 ke weh? salu harga standardnya bapa? aku ni bukan peminat croc b4 dis. jd xtaw plak.

adah : ko sengaja kan nak bg aku dengki. ko beli mana? on9 ke? dunia realiti?

mrsafiq : hg masuk croc mana? aku tgk kat blogshop je..

saadah saadun said...

dunia realiti weh..teruja..meh r cni..kdai tuh kat bangi..=p