05 May 2010

aku dan pasanganku.

yeah.
aku adalah insan bertuah yang telah di TAG oleh cik Zawani Zakri.
hehe
.
1. siapakah anda dirumah?
.
ok, buat masa ini, di rumah, aku adalah seorang orang gaji tak bergaji.
memandangkan kontrak kerja aku telah tamat, maka aku telah secara paksarela nya bekerja sebagai seorang bibik di rumah.
basuh pinggan, mop lantai, sapu sampah, basuh baju, angkat baju, lipat baju, pakai baju, Eh.
.
kalau dari segi aspek perangai pula, aku di rumah merupakan seorang yang bising, suka melalak, berbual dengan volume suara yang paling maksima.
mungkin jiran sebelah rumah aku ingat aku ni agak mentol kerana sering mendengar aku bercakap seorang diri. kerana kadar suara mama yang perlahan kalau nak dibandingkan dengan suara aku. bhahaha.
.
aku jugak adalah tuan kepada Abu iaitu kucing yang berjaya membuatkan kakiku buruk hasil dari gigitannya.
.
2. Siapakah diri anda disamping rakan?

.
Di samping rakan, aku dikenali sebagai seorang yang pelupa, blurr, suka membuat lawak bodoh, dan seorang yang suka ponteng kelas akibat lewat bangun pagi.
.
3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?

.
1. KERJA TETAP YANG MENJAMIN MASA DEPAN.
2. NAK BELI KERUSI URUT OGAWA UNTUK MAMA DAN ABAH.
3. NAK BELI KERETA.
4. NAK PUTIH. *sila jangan gelak.
5. NAK BUANG SIFAT BOROS DAN BOROI.
.
4. Siapakah nama pasangan anda?
.
tetiba sedih sebab belum ada pasangan. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
.
5. Ceritakan 5 perkara paling anda suka tentang pasangan anda?
.
ha? sila bekalkan 5 kotak tisu premier untuk saya. lelehan hingus tidak dapat ditahan lagi.
.
6. Bilakah tarikh anda kapel?

.
air mata sudah bertukar menjadi darah. 5 kotak tisu masih belum cukup. saya mahu tisu lagi. em. taknak lah tisu. kasi sapu tangan lah. baru eksklusif.
.
7. Apakah kenangan anda bersama pasangan anda?
.
wei, aku nak sapu tangan, yang kau bagi aku kain lap kaki ni apasai??
.
8. Lagu tema cinta anda?
.
wali band - cari jodoh.
.
9. Apakah perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan?
.
eh, ada lagi soalan? ingat dah habis. cepat sikit, aku nak pi baca 'Dewan Masyarakat' ni.
.
10. Tag 5 rakan yang lain.
.
Eh, kena tag ke? aku baru je nak tekan shut down.ok, aku tag.
.
Pinad.
sebab dulu dia pernah tag aku. hahahah.

2 comments:

peAnut said...

caitttttt!!!
kena balikk..hakhak
baeklah~mnurut perintah.
ngeee..

wanieybintang said...

haaaa. cepat2. nak baca ni.