21 May 2010

gatal mode.

.
baru balik dari breakfast.
breakfast pun aku tibai nasik lauk ayam goreng rempah dengan sayur kacang panjang.
masa di restoran tadi aku duduk bertentangan dengan seorang mamat ni.
hemsem jugak.
ngeh3.
dia makan dgn ibu dia je.

aku rasa selama aku tengah makan tu, dia dok perhatikan aku.
walaupun mungkin dia sebenarnya tengah tengok cabai melekat kat celah gigi aku atau dia tengah tengok cicak mengawan di dinding belakang aku,
aku tetap nak perasan dia tengok aku.
aku tengok dia comel.
dalam hati aku, mungkin dia ni baru budak sekolah kot.
agak dalam 17-18tahun.
sebab dia comel.
badan pun takda tinggi tegap.
kurus biasa ja, sesuai la dengan aku. *eh, tetiba.

lepas habis makan,
aku tunggu abah n mama kat luar restoran.
nampak dia dalam kereta tengah tunggu mak dia.
oohh, dah boleh drive kereta
mesti bukan budak sekolah lagi.
dan aku nampak dia makin hensem bila ibu dia datang lalu memasukkan diri di dalam
kereta HONDA CITY baru nya itu. *ada motif kenapa aku caps lock.hehe*
PJJ 1885. hehe. tak sangka aku hafal.

oklah. pepagi ni, sekali sekali menggatal, baik untuk kesihatan hidung.
ok bye

3 comments:

sweetsuraya said...

gatai eh...
oh HONDA CITY..
keta idamanku... ;)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ok..noted..plat num tu kalu wani nampak taw dah la..hehe..chaq nampak dia katna?nak p makan kedai tu jugak la..haha..bole gitu? uishh..mesti cayaq noh:)

wanieybintang said...

su : hm. keta idamanku honda accord.hehe

wani : caq p makan kat SAJI. try2 la pi breakfast sana, kot2 terjmpa ka. saya tidak kisah berkongsi. wuahahaha