06 May 2010

invisible detector

.
halooo.

hari ni blog aku subur je dengan entri je kan?
nak buat camne, aku kasi dia minum kacip timah.
jadinya asyik nak beranakkk dgn entri je keje blog aku ni.
.
kali ni, aku saja je nak share something.
mesti korang selalu kan appear invisible kat YM kalau korang rasa macam malaih benoor nak chat dgn si polan-polan itu.
sebab aku selalu je buat.
heheheh.
bukan apa, malas la nak melayan.
suka tanya soalan bukan-bukan.
.
so tadi aku ada jumpa satu website ni yang boleh detect kalau korang invisble ke tak.
aku dah try dah guna ym id aku.
berkesan.
aku try invisible, dan aku check, maka detector ni state yang aku invisible.
kalau aku offline, dia state offline.
.
jadi kot-kot korang nak spy bf korang ke kan,
beriya je ckp tak on ym,
padahal ada je, saja je appear offline,
so korang boleh la check di sini

2 comments:

zaidharis said...

hehe,dah tau dah..

wanieybintang said...

da tau ke, eh, malunye sayee.
hihih