03 May 2010

sambungan entri makanan.


hehe.
ni sambungan entri sebelum ni.
kan ada dua jenis makanan yang aku tak dapat google gambar.
so, aku dengan gigihnya pergi ke giant, dan beli dua jenis makanan itu
untuk diambil gambar buat tatapan peminat semua (statement muntah ijo)
hehe.
takde,
tadi sebenarnya abah ajak pi giant nak beli roti-rotian.
jadi aku pun ambiklah dua menda alah ni.
.






inilah biskut beras cheese tenten tu. cheese cracker.
hehe.
aku suka. nyum3.
.

dan ini butter cookies ano.
tapi ni perisa coklat.
yg original punya dah habis.
cepat betul habis.
selalu je bila aku pi rak biskut kat giant tu,
beskot ni dah tinggal sikit je.
.
jadi itu saje.
sekian.
.
p/s : facebook masih belum dapat diakses. mungkin betul kata kau pinad.
p/s : malangya, kek hero kegemaranku tidak dijual di giant. so tak dpt nak tunjuk gambar kat hang wani, kek hero ni aku selalu beli kat mamak roti naik moto ting-ting yg salu rempit kat rumah aku tu je.
p/s : nantikan entri PANASSS yang akan datang. ada something yg aku nak cerita.

1 comment:

waNiFarees said...

Wuaaa... xsabaq wei.. xsabaqqq..