03 May 2009

al kisahnya


hm.
aku keluar tadi, semua kedai tutup.
awal gila tutup.
baru pukul 10 dah tutup.
hm. pekan kulim memang macam ni.
kedai semua tutup awal.

pastu abah ajak pi nasmir (mapley). pi makan-makan. sambil layan bola sat. abah la layan. aku layan pemain-pemain yang hensem jer. kalau dorang tengah lari-lari atas padang, pastu terjatuh ke, aku la tukang gelak. tu je la keje aku kalau pi tengok bola.
pastu kazen aku datang join.
dia tanya napa mata aku bengkak?
bengkak la
dok nangis ja sebab sakit gigi. huhu

lepas makan, abah ajak ronda-ronda lagi. tengok kedai borong man bukak lagi. masuk kedai tu. kedai tengah diubah suai. jadi depa tengah buat stock clearance.

kain sepasang semua rm1o weiiii.. jadi aku rembat satu, mama rembat dua. ni bukan untuk baju raya punya. saja gedik-gedik beli sebab murah. hehe.

aku beli kaler hijau. lepas beli, aku rasa buruk pulak warna tu. mari aku tempek gambar nye ye.

lawa dak wei?
rm10 ja.
aku rasa cam uduh pulak.


mestila kena tempek gambar aku sekali kan.
hehe.
malam ni hujan lebat.
sejuk.
jadi aku pakai sweater.

esok abah n mama cuti.
jadi esok pi ronda-ronda lagi cari baju raya.
:)

No comments: