12 May 2009

gembira.

hari ni aku rasa hepi je.
banyak sebab gak yang buat aku rasa hepi.
1st - dah dapat bayaran rm150 itu
2nd - sepupu kesayanganku dah dapat kerja bagus. alhamdulillah
3rd - dapat jumpa sahabat-sahabat kesayangan aku terutamanya SAADAH SAADUN!!. i love u all bebeh
4th - tadi call abah, rasa seronok dapat borak dengan abah (rindu gila kat abah). lebih seronok bila dia nak masukkan duit. huhihuhihi
5th -mak su kesayangan call tadi. rindu dia jugak. lama gila tak pegi rumah dia kat seremban. nak buat macam na. aku busy.
6th - 'kami' sudah berbaik semula.
hehe.
itu sahaja.
harap-harap kegembiraan aku berpanjangan sepanjang zaman.
amiiiinn.

4 comments:

sHaRiFah aNis zAriTh said...

taniah.
aku jua mau happy2...
:)

saadah saadun said...

sila catat nama aku..
sekali lg di ulangi
CATAT NAMA AKU DI ENTRY MU!!!!!!

saadah saadun said...

ohoho..
aku bangge!!!..
jd konpem aku tmankn ko kua..
ngeh3

wanieybintang said...

alhamdulillah.
sku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana Dia telah membukakan hati ko utk menemani aku kua..