27 May 2009

apahal aku takleh tido niiiiiiiiiiiiiiiii

skang sudah pukul 3.40am.
tapi mata aku segar bugar.
awat aku tak ngantok lagik hah??
bila aku tak ngantok, aku akan lapar dan makannn je.
masalahnya, aku ni dah malas nak masak pagi-pagi buta ni.
haisehhh.

meh ramai-ramai layan gambar syok seniri aku akibat takleh tido.






dah tengok semua gambar sakai aku?
haa.
ni amek masa kecelaruan minda akibat takleh tido.
memandangkan dah jarang sangat aku tempek gambar muka aku seniri kat suma entri-entri aku (yalah, sapa nak tengok aku, aku bukan lawa ponn),
nahh!
ambek ko gambar aku yang syok seniri lagi perasan ini.
tengokla sampai termuntah.
aku tau korang muntah sebab tengok muka aku yang tak baper nak selera ni kan.
takpa takpa
aku redho.
aku siap buat yang ada flash lagi, nak bagi korang geli tengok muka aku yang berminyak.
wahahahaha.
lepas ni, memang aku dah tak tempek lagi gambar aku untuk entri2 seterusnya.
lebih baik tempek gambar abu yang kurindui.
ye tak?
heeee~

ok ah.
aku nak paksa mata ni agar tutup dan nak paksa minda aku agar mimpi yang indah-indah.
babaiiiiiiiiiiiiiii

5 comments:

leeYa_Nagase said...

alala...x leh tido cos gaduh lg ke ngan bf? hehe salam2, x baik gaduh hehe

adel said...

cik waniey...xpe..xlawa pun tetap comey kan..hihihihiihi..

wanieybintang said...

leeya: bukan2. bukan sbb encik boipren sy tak buleh tdo. sbb mata sy yg degil ni. huhu

adel: adel, aku syg padamu, jum kapel.
heeeee~

adel said...

hehehehe...adeh...tersipu-sipu dah aku nehh...lalalala

GOMO said...

SALAM...
BERANI TAMPIL MEMBUATKAN KITA LEBIH ISTIMEWA...