21 May 2009

coincidence or what??

aku bosan betul malam ni.
jadi aku bercuti-cuti malaysia ke blog orang lain.
lepas tu aku singgah jap rehat kat satu blog ni.
letih kan.
pastu baca entri-entri dia.
scroll ke bawah lagi kan nengok older post.
lepas tu nampak video klip ni.
erm. klip wonder girls.
wonder girls ke wonder pet?
serius dulu aku dengan kekawan aku dok cakap pasal wonder pet ni, aku ingat group wonder girls ni lah.
apasal la nama nak dekat sama??
ok. bagi yang tak tau, wonder girls merupakan sebuah kumpulan dari korea yang dianggotai oleh lima orang gadis (eceh. poyo lak rasa guna 'gadis') yang pandai menari.
ok. berbalik kepada realiti.
aku tengok lak video klip tu kan.
memang sangat comel sebab tunjuk ada sorang budak kecik ni berjoget tak hengat mengalahkan grup wonder petgirls (hambek ko. aku gabung terus) ni.
pastu sambil dok tunggu klip tu loading kan.
aku refresh la dashboard aku.
tengok-tengok ada TIGA blogger yang post klip yang sama, tajuk yang sama, cerita pasal budak ni.
yang pasti tiga blogger tiada ikatan pertalian bau-bau blogger hokeh.
aku pun, 'aik?'
hm. musim kot??
atau adakah ia satu kebetulan atau apa??

2 comments:

saadah saadun said...

sumpah aku bnci group wonder girl nih..
mmg sumpah!!!!!

wanieybintang said...

yeke weh?
nape ko benci?
aku xpna nengok lg kump. ni..