19 May 2009

sambungan ke times square

aku tak tau la,
kenapa bila aku nak letak caption sikit untuk gambar di bawah tu,
habis jadi berterabur gambar-gambar yang dah aku susun.
mengong betul.

sebenarnya aku nak tambah sikit.
memang berbaloi kalau shopping kat times square.
memang kena la dengan bajet aku.
(jangan tanya berapa aku habis. biar mereka bertiga saja yang tau)

kena pulak dengan aku yang akan jadi gila meroyan bila tiba bab shopping.
hehe.

and as for my girls.
adah . cda . anis .
i had so much fun with you guys.
it's kinda sad thinking that we will gonna be apart soon.
but it's ok.
we can still be besties even we are far apart.
right?
;)

luv ya.
muacks.

3 comments:

Anonymous said...

besties?yea,,

waNiFarees said...

ALAAAAA!!! jeles gila!!! HuUUu!!!

besnya!!!

HuUuu... kna tunggU ujung Bulan..

wanieybintang said...

greenieycactus. saya syg besties saya. heee~

mrs. afiqfarees. murahhh sgt kat times square tuhh, mata aku ni dari empat, terus jadi lapanbelas sebab tamak haloba nak beli semua. hehee