06 May 2009

hari ini


pagi tadi, pegi penang.
abah dan mama ada urusan di Tabung Haji.
dan aku memang tak sah kalau tak ikut

.PENANG BRIDGE.

fokus kepada eyebag seguni, jeragat di pipi dan pipi yang tembam akibat menggigit kapas (kalau tak gigit kapas pun tembam gak)

kekunun teruja melihat laut. padahal setiap kali balik akan pergi Penang

nampak kah kesepetan mataku?

lepas habis kerja, singgah Carrefour.
SHOPPING !

shopping menda nye kat kefo kan?
hehe. shopping makanan la. aku ambik apa semua yang aku nak. ambik-ambik, letak dalam troli. dah berapa bulan aku tidak bershopping bersama family ku sayang.

pastu, beli cadar baru. :)) heeee~

seronok. sebab cadar dalam bilik aku sudah buruk.
cadar aku tu aku tak tukar sejak aku umur 7 tahun.

haa. bayangkan.
basuh-basuh, pakai balik. basuh-basuh, pakai balik.
jadi hari ini beli baru.



daripada ini ...


ke ini ...
.
.
.
.
*

2 comments:

Ms I Confius about Everything? said...

cadar ko cute occay!
(jelez sebakul!)
mmg match ngan nama kau wonderfulwaniey..
cey cey..:P

wanieybintang said...

aku sangat sygkan cadar ni smpai tdo atas lantai.
takot cadar ni kotor.