15 May 2009

boring pulak petang ni

1. Orang luar sana tak kenal kamuh. Perjelaskan siapa kamuh?
- kekadang boleh jadik peramah
- kekadang boleh jadik pendiam
- suka berimaginasi
- suka buat lawak syok sendiri. hahah
- suka makan

2. Sikap kamuh yang 'mantap'?
- gelak sampai gila.


3. Sikap kamuh yang sangat jelek?
-pemalas, pemboros, pelahap, pemarah, penggedik


4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
- handphone, mp3.


5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh? Senaraikan brands nye. Jenama HP yang sedang kamuh gunakan sekarang?


ni hp first mama, then dapat kat aku.
hp ni masa abah beli nak dekat rm1000 oo.
tapi sekarang aku rasa kalau jual balik, mungkin tokei kedai tu bagi bulu idung dia je kot.
ingat lagi, abah beli hp ni masa aku form 1 iaitu tahun 2000 macam tu kot,
abah sangat jakun dan teruja sebab hp ni ada radio.
yelah, 3310 dulu mana ada radio.
ingat lagi masa dia jemput aku dari sekolah, dalam kereta pun handsfree dok melekat kat telinga, kira macam layan radio lah.
pastu aku tanya
'awat abah tak dengar radio kereta ja? membazir bateri hp je'
hihiks.
hp ni aku bagi hilang.
dan abah tak tau.
huhuhu.
kalau dia tau, mampus.



aku minat gila dengan hp ni. comel dan sporty. ni hp mama dia passing kat aku lepas hp ni rosak dan bateri cepat kong.
huhuh.
apalah nasibku.
ni hp aku dan bukan diwasiatkan oleh sesiapa.
dibeli oleh abah.
hp slide.
mama cakap macam walkie talkie sebab ada antena
arghhhh.

hp ni jugak memang hp aku yang aku dapat setelah aku merosakkan hp di atas sebab aku tak puas hati nak dapat hp baru.
hp ni sudah gila kerana speakernya sudah rosak.

ni pulak hp abah dia passing kat aku lepas dia beli hp lain.
hp yang selalu hang dan boleh bikin darah aku mendidih.

uh.
sori.
aku teremo pulak bab hp ni sebab aku sememangnya nak hp BARU!!


6. Siapa bestfriend kamuh?
. ramai .
tapi yang paling special SAADAH SAADUN + SURAYA SEMAN + MOHD FAIZAL


7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh? Kenapa kamuh sayang dia?
-my besties, my babysengal. they light up my life. :)


8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?
- jadi career woman yang berjaya. InsyaAllah


9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?
- living well is the best revenge.
aku suka sebab, kita tak payah lah bersusah payah nak balas dendam dengan orang yang kita benci atau orang yang telah menjatuhkan kita.
hanya tunjukkan kepada orang tersebut yang kita mampu hidup dengan bahagia dan berjaya, dendam tu dah dilunaskan.


10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
tak banyak pun 53 orang je.
tapi aku tak kisah sebab biar lah follower aku 5 orang pun, asalkan mereka semua pembaca setia entri-entri aku.

11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka?
yang selalu baca entri aku dan bagi komen membina.
dan juga followers yang ada cerita menarik.

12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:
The sexiest babe on earth!
.kotak kekotak.

No comments: