10 May 2009

sedih

aku sekarang dah berada di ukm.


:(


sampai petang tadi.




sampai-sampai je terus nangis.


rindu kat mama abah dan abu (kucing aku).




memang aku selalu macam ni.


sejak aku di uitm lagi perangai aku macam ni.


asal balik dari rumah je, nangis.


asal balik dari rumah je, nangis.




dah 4 tahun berlalu,


aku masih begini.


huhuhuhu.




dalam seminggu, barula ok homesick aku ni.




tapi


memang aku rindu kat mama dengan abah.


mesti dorang sunyi.




abah asyik tanya je, bila aku nak balik pulak.


takpe, awal bulan depan aku balik lagi .




aku rasa aku lebih kerap balik dari kawan-kawan aku yang tinggal area kl ni.


hehe.




jadi untuk menghilangkan rasa sedih aku ni,


tadi lepas balik, ajak su pi tengok wayang cerita bohsia.


aku nampak gemuk kan dalam gambar nie.

:) suker.

cite ni memang best doe!
memang sial ah betina-betina sundal dalam cite ni.
kalo lu orang takmo tengok, pegi la MAMp !
macam wa kesah!
ok. maaf.
aku sedang menghayati watak-watak di dalam filem tuh.
hahah.
p/s: aku bukan bohsia, k.

3 comments:

sHaRiFah aNis zAriTh said...

wanie.
aku tau pasai apa ang nampak gemok?
adakah itu rahasia adobe?
:P
haha...

Lady Mae said...

syg~ jgn sedey!
u r strong darl~ strong! =)
*hugs*

wanieybintang said...

anis. nope. bukan adobe. kalau aku wat guna adobe, watpela aku nak seronok?

mae. huhu. thanx sayang!