22 May 2009

award dari cik wani



yup. aku telah menghadiahkan award kepada diriku sendiri.
eheh.
tak de lah.
his.
agak keliru apabila nama sama. sama nama. kan?
setakat ni follower aku nama WANI (nama yang paling elegan lagi stylo) dah ada dua orang.
zawani dan syafawani.
mueheheh.

award ni diberi oleh cik syafawani.
thanks yer wanie.

untuk pengetahuan semua,
cik syafawani ni sekelas dengan aku masa srk st anne's convent dulu.
pastu bila masuk menengah, aku pindah sekolah lain
dan cik wanie masih setia bersekolah di smk st anne's convent.
lepas tu terus tak jumpa.

alih-alih, gedebuihh! suka hati la kan, aku nak buat sound effect sikit.
jumpa kat UKM ni.
huhiii.
dia ambik english language studies
aku ambik english literature.

hehe.

Aku nak bagi award ni untuk mereka di bawah.

.adah.

.anis.

.cda.

.adel.

No comments: