11 May 2009

mari kacau abu tido

abu tidur dengan nyaman
dari pandangan atas
setelah diganggu oleh aku
ko pehal? dah takda keje ke dok snap gambar aku tido?

amende ni...hmmmngantok nyee

sambung tido ah. hmmm

hm.tak abes-abes lagi ke ko ni? ko paham tak aku tengah bengang?
argh!! ni yang aku nak mengamuk ni! wei, aku nak tido arr.


cakap 10juta kali pun, ko bukan paham pun. baik aku sambung tido balik.

hah. ape tuh?
nape ko suke kejutkan aku? aku nak tido! uwaaaaarghhhhhhhhhh!!!!!!

lantak ko la labu. aku nak tido bawah ni pulak. ko nak kaco pun kaco la. aku malas nak peduli.


4 comments:

sHaRiFah aNis zAriTh said...

sgt chumel la abu.
huhu..
rindu lak aku kt mimi n momo aku.
huwaaaa...

أزيزول حاكيم said...

amboi, cute...
tapi 1 fakta ttg aku..

@ takut kucing... hahaha!

wanieybintang said...

anis. letakla pics kucen hg, nak nengok. hee~

azizul hakim (btul?) hehe. satu fakta ttg aku, aku suka gilak kucing. ;p

saadah saadun said...

salam sama abu bakar elah ya
opsss
kelabu sahaja
huhuhu