09 April 2009

abu lalinggg


kan aku penah cakap akan ambik juga gambar anak kucing aku yang baru ni kan walaupun abah aku tak bagi. jadi ni aku dan ambik dan paste kan kat sini. abu nama dia. singkatan dari nama kelabu. mama yang bagi. aku nak letak john gonzales tapi abah tak kasi. apalah nasib, nama kucing-kucing aku, awang (dah tiga generasi asyik guna nama ni), tam, monay, dan teh. tak komersil kan nama mereka. gambar ni blur sikit sebab abu ni memang tidak tau erti diam.

p/s : terima kasih kepada saini kerana sudi membluetoothkan gambar ini.



ni kucing aku yang sebelum ni. nama awang. dah mati sebab sakit batu karang. uwaaa. sob3. dah bawak pegi vet tapi tak dapat jugak diselamatkan.


6 comments:

PuteriHannah said...

wani..bkn abah wani je x kasi nama john gonzalez tu,aku pun x sanggup..hahaha..tlebih popular kang kucing tu..hehe
abu la best..:)
kucing tu sakit batu karang?yeke?
siannyaaaa..
kat rumah hna tingal sekor dh ..mati n hilang..:(

wonderfulwaniey said...

haha. abu best ka?
john gonzales lebih vouge gitu. hehe

yer. awang sakit batu karang. menderita gila.
kucing hana ada 3 ekor ke?
sygnya da mati n ilang. yg mati tu napa?

lalala said...

comel gilak abu kamuu..

haha..abu??..penghulu kampungku T_T

wonderfulwaniey said...

hahah. diharap abu ku juga bakal menjadi penghulu bg semua kucing-kucing liar di kawasan perumahan ku

PuteriHannah said...

kucingku ada ramai gile..ada 6..
tp 3 dh tua..so mati sakit tua je..ehhehe
pastu yg menghilang tu sbb ikut gf kot..tetiba je hilang..tinggalla sekor..
tu pun warna hitam mcm kopi..
sian mak aku,dia nk kucing...anak si abu tu bg kat hana la..hehe
abu pun baby lg dh booking anak dia pula..haha

wonderfulwaniey said...

hana,ahahah. diharap c abu tidak menjadi seekor playboy bile besar nanti.