17 April 2009

kalau dah tua, tua jugak

cuba tengok lengan dia. mengerikan kan? aku rasa dia asyik cucuk botox kat muka je sampai lupa nak cucuk kat tangan

gambar ni diambil masa anugerah bintang harian baru-baru ni.

5 comments:

PuteriHannah said...

bkn je tangan camtu..tengkuk dia pun mengerikan juga..
muka bkn main licin..pelik aku..
klu nk sgt cucuk,cucuk la 1 bdn..hahaha...

wonderfulwaniey said...

tu r kan. tp die cover leher die dengan rantai tuh.huhuh. mungkin xcukup jarum kot nak cucuk satu badan.

AmY-AdLi said...

anita sarawak berkata:" i tak cucuk botox.. cuci muka dengan air sembahyang je"..

hikhikk....

PuteriHannah said...

tu la...muka dia licin kalah muka kita yg muda remaja ni..hehehe

wonderfulwaniey said...

to amy: dia ni guna mazhab len, amek air semayang kat muka je, kat tgn xamek. tu yg muka je yg licin. ;p

to hana: ya2. tu la pasal..