24 April 2009

melalaks.

tadi exam start pukul 3.30 petang, sepatutnya habis pukul 5.00 tapi aku keluar awal. pukul 4.15 aku dah keluar. sebab apa? sebab aku ada misi tersendiri bersama cik suraya seman. lepas aku habis jawab, aku keluar. cik suraya seman datang bersama motorsikal berkuasa turbonya datang menjemputku. dengan berbaju kurung (aku malas la nak balik kolej tukar) aku dan cik su pun memecut ke metropoint.

kemanakah tujuan kami? kami berhasrat untuk melalak sampai galak. hahah. tapi malangnya, tempat tu full booked sampai 7. nasib baik cik suraya seman yang sangat bijaksana dah booked bilik. tapi pukul 7 malam la. hm. sekarang baru pukul 5. nak buat apa dulu ya?



yer. singgah dulu kfc dan makan. sementara tunggu twister aku sampai, msg dulu. kenapa tangan aku macam nyah?


yer. twister sudah sampai. taktau lah apa motif aku posing camtuh. macam nak gulung twister tu pulak. abaikan keselekehan tudung aku.


ni dia cik suraya seman yang comel. pemilik motor dan kamera ini. :)

lepas makan-makan dan borak-borak, tengok jam baru pukul 6. jadi rond
a-ronda metropoint dulu lah.
dah takda kerja sangat dah posing tengah jalan


cik su yang tamak haloba nak beli satu rak tu.


melepaskan aroma ketiakku di musixbox


cik su yang tak sabar-sabar nak masuk.

ok. dah pukul 7. mari masuk.


baju kurung tak baju kurung. aku tetap melalak macam orang gila. layan lagu siti sioottt.


'woo woo woo'. bunyi sang waniey melalak.


cik su memang seorang yang mempunyai kebolehan menyengih sambil menyanyi. (su, ni untuk yang ko gelakkan aku tadi. muahahaha)



cik su yang sedang menyanyikan lagu bernada tinggi. korang tak tau syarikat rakaman beratur nak ambik dia.


nampak tak tuh? tu. tu adalah kaki kesayangan aku. hehe


habis sudah 2jam. mahu balik. muka aku berminyak gila.


giliran cik su untuk menayang aroma sebelah ketiaknya

sekian. ~


6 comments:

AmY-AdLi said...

haha..kuar awal semata2 mahu berkaraoke.. keke..
menarek2.. tp pakai baju kurung g karaoke tu lg best.. hikhikk....

adel said...

hmmmmmmm.....nape x gtau awalll...dapt aku serapkan dalam program Af..kelihatan sungguh berbakatt

wonderfulwaniey said...

to amy. musti.. dlm xm pun siap dah tulis list lagu nak nyanyi kat kertas soklan. ngeh3

to adel. aku bkn xnak gtaw, tkot bile aku masuk af tu, semua peserta terus balik sbb xberkeyakinan bila da dga suara aku. hehe

sweetsuraya said...

ko ingt senang ke nk wat part nyanyi sambil sengih??
susah taw..
kena g brtapa ngan putri gunung ledang taw..
ngeh3

Miss Q said...

melalak memang best!

wanieybintang said...

su.patot suara ko sedap macam puteri gunung ledang..

miss q. melalak memang aktiviti yg mengujakan!!