26 April 2009

mari kawan-kawan rehatkan minda jap

sambil-sambil study tu, jom tengok gambar-gambar pelik ni.




sotong berwajahkan manusia







anak anjing berupa manusia. cian aku tengok puppy tu. camna la bila besar nanti

pork mince with bean paste. ada tanda halal lagi! apa kejadah??



ya. mari-mari. 3batang seringgit. macam-macam ular ada.


yang ni pulak 4 batang seringgit. boleh rasa dulu.. kami pilih ulat-ulat yang segar


kalau nak rebonding ni, agak-agak berapa kena cas ar??


ini adalah sejenis arnab. mata pun dah tak nampak. hehe


haiwan ni nama aye-aye. comel tak?


cili oh cili


two legged woman



batu ni berharga 20 juta us dollar


ubi keledek yang seksi


ikan berbadan dua


dorang cakap ni tanduk syaitan. wallahualam



kumbang ini dinamakan facebug. :)

sebenarnya ada banyak lagi, nanti aku upload lagik eh. tapi banyak yang gambar-gambar kemalangan yang mengerikan. aku takmau upload yang tu. takut.

7 comments:

saadah saadun said...

aku paling suka arnab...
comey gilo..
sero supo nok peluk jah..
tapi hok laeng raso mave geli..
terutamo aye2 tuh
hudoh gilo.
supo atu aku tengok..

hahahahaha

ko phm tak apa aku tulis?
nih masuk exam investigative stylistic nih..
hohoho

wanieybintang said...

tu r. comey no arnab tu.
rasa cam nak sepak sampai mampuih ja sbb comey sgt.
yg aye-aye tu, comey pa, mata bulat. hihihi.

setelah meniliti nota2 dr gana dan membuat perbandingan dgn ayat-ayatmu, aku telah memahami semua kata-kata mu itu.

sHaRiFah aNis zAriTh said...

wahaha...
minda aku agak terbuka jugak skrg..
tak perlu kuar dari ukm nih pom.
haha..

tok pehe la saadah.
mu ghoyak gapo nih?
gegegege

sweetsuraya said...

huhu..
ngeri2 tgok sume gmbar2 tuh...

to adah:
kawe pehe hok mu royak 2...
kite kang sbeloh je..
ngeh3....

wanieybintang said...

anis, memang anis, saje nk bagi minda ko bukak sket. hehe

su, tudia dia jumpa saing dio dahh..

PuteriHannah said...

arghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
ulat n ular!!!
musuh utamaku smpai bila2 !!!!
ni pun habitat asal dlm hutan gak ni selain...errrrr...hehehe...xleh sebut...

((myra)) said...

arnab tiut!!!

hahaha~ ada gambar2 yg sy da tgk cm anjing tu...ada org speku anjing betina tu kena f*** ngn manusia aka lelaki...mungkinkah??? huhuhu~

upload jela gmbr ngeri accident...sy pun ad gak gmbr2 ngeri accident...gmbr org2 yg kena bunuh pun ada..tp ngeri wooo....xsanggup nk cemarkan blog letak gmbr2 sedemikian...hahaha~