03 April 2009

dengan ini mengumumkan pemenang nya ialah..



* CIK WANIEYBINTANG !!! dipersilakan cik wanieybintang untuk naik ke pentas *


ohh. sebenarnya saya tidak menyangka akan memenangi anugerah ini. semua blogger-blogger yang dicalonkan adalah hebat-hebat belaka.
di sini saya ingin berterimakasih kepada rakan seperjuangan saya, cik saadah saadun yang banyak menemani saya dikala bergosip-gosipan.
dan seterusnya kepada semua peminat saya.
I LOVE YOU ALL !! (sambil menjerit ke arah cicak-cicak yang berkeliaran di siling dewan auditorium tempat majlis penganugerahan berlansung)



rules for this brilliant award:
1). copy paste the award at your blog once you got it
2). make an entry as if this is a Grammy award :p
3). tag five other blogger
4). never break the chain please.

dan penerima anugerah ini jatuh kepada :

* cik suraya seman *
* cik leeya *

anugerah ini sangat berharga jadi aku nak bagi kat dua orang ja.

p/s: memang ko sengaja adah, ko bagi kat semua kawan-kawan kita adah, aku pun dah tak tau nak bagi kat sapa. hohohoh

2 comments:

saadah saadun said...

owh tidak sahabatku..
aku hanya lupa..
ahahaha

leeyana said...

mekaseh2 terharu nih heheheh blum penah dapat any award nih , selalu dapat anugerah oscar jer hihik