19 April 2009

eh, mana da aku marah :)


kolej aku tak da air. buat kali yang ke 4. :) senyum je aku kan walaupun tiada air. nasib baik aku sempat mandi. tidak mengapa, mungkin terdapat sedikit kesilapan teknikal kot yang menyebabkan bekalan air terputus dan menyebabkan

AKU TAK BOLEH BASUH PINGGAN MANGKUK YANG BERTIMBUN DALAM SINKI AKU TUHH. DAN AKU NAK MASAK PUN TAK BOLEH !!!. (ha? aku nak masak apa? masak air je. nak buat nescafe)
DAN AKU TAK BOLEH STUDY UNTUK FINAL EXAM
!! (sebenarnya, aku tak nampak pun kaitan antara tak da air dan tak boleh study, korang nampak tak?)
haa. ni yang buat aku nak start marah ni. GRRRRRR!

aku bayar mahal-mahal duduk sini, korang (merujuk kepada air dan kolej) wat perangai pulak eh.
geram amat. V OD O H .

3 comments:

fidodido said...

dan anda juga lupa menyatakan bahawa anda berada di dalam keadaan yang sangat busuk sekarang...

perkaitan:
\mathbf{H}\ \overset{\underset{\mathrm{def}}{}}{=} \ \frac{\mathbf{B}}{\mu_0}-\mathbf{M}
= LaTeX Code: \\vec{F}_{b} = q \\vec{v} \\times \\vec{B}
hehehe... :-P
:peace:

wanieybintang said...

ko tulis ape lar ni fid oii.

mengenai keadaan yg busuk itu, no comment. ;p

fidodido said...

aiyo...
pergi cepat mandi di tandas awam...
jgn lupe sediakan duit kecik k... :-P