10 April 2009

aktiviti satu hari


hari ni aku buat apa? hari ni aku pegi seminar dari pukul 3pm-6pm. tapi aku pegi awal sebab nak jumpa lecturer. jadinya pukul 9.30am dah tercangak kat pusat bahasa tu. pukul 12pm balik kolej kejap. pukul 2.30 datang balik. seminar tu dijalankan 3 hari. hari ni, esok dan lusa. untuk hari ni, dato leela ali, ceo budi penyayang yang bagi ceramah untuk kami bakal-bakal graduan pusat bahasa ukm ni.

ngantuk gila masa seminar tu. lapar lagi. adah yang baik hati telah membekalkan cokicoki untuk menampung perut kosong kami. sebatang cokicoki tu aku dah rasa macam makan sebiji kek coklat. rasa macam sedap gila ah sebatang cokicoki tu. kesudian en. razy untuk melindungi diriku daripada dikesan sewaktu makan amat-amatlah dihargai.

tengok, dua budak yang jakun dengan microphone dan tidak menumpukan perhatian. adah, tahniah kerana berjaya fokus.

lepas habis seminar kami dijamu makanan dan aku macam biasa sangat tamak haloba ambik makanan macam tak makan 10 hari. aku amibik bihun penuh melimpah satu pinggan, karipap 3 ketul, roti jala 3, dan 3 biji kueh apa tah yang aku taktau. dan aku berjaya menghabiskan kesemuanya kecuali 3 biji kueh yang aku taktau. BERJAYA!

pastu balik aku pun tidur dengan mampusnya selepas berminggu-minggu tak cukup tidur

the end.

p/s: gambar telah dicuri dari blog saini jelita

3 comments:

saadah saadun said...

ahaha..
muka aku xley blah
ekekekeke

Ms I Confius about Everything? said...

waniey..
awat ak rase ak cam dalam iklan ubat gigi mukmin? T^T

wonderfulwaniey said...

adah. muka fokus 100%. tahniah kepada bakal CEO.

to ms confius. ko kan model dan juga awek kepada c mukmin itu. lupakah?