03 April 2009

cicak bodoh.

seriously, aku sangat geram. mengapa? sebab aku tidak boleh meletak gambar di entry ini. mengapa aku tidak boleh meletak gambar? sebab usb bluetooth aku hilang. geram nye.
aku baru je ingat nak letakkan gambar-gambar istimewa ku bersama shxgbbheuhfdtvg ( maaf, keyboard aku tetiba rosak, jadi tak dapat menaip dengan betul ) yang baru diambil.
geram nih.
sebenarnya akulah orang terakhir menggunakannya. tapi aku tak mau marah kat diri aku sendiri. jadi aku nak marah kat cicak (haiwan tema pada hari ini, adalah cicak ye adik-adik) yang dok tengah memerhatikan aku kat atas tu.
hoi cicak. kau ni memang perangai macam cicak. bodoh. sebab kau, aku tak boleh upload gambar!
huuu~ nak pinjam usb handphone abah, dia tak bagi. eleh. mentang-mentang handphone baru, kedekut.

2 comments:

Anonymous said...

kedekut tu asal nak kena kecik???

hak~

wonderfulwaniey said...

takot abah mrh kita kata dia kedekut.

:)