08 April 2009

aiseh. kelas tak da.

hari ni kami berempat dengan bangganya dok tercongok menunggu kemunculan dr. gana. tapi diberitahu kemudiannya yang kelas tak da. uwarghhhhh. sangat kecewa. tapi kekecewaan kami terubat dengan aktiviti tak berfaedah kami berempat.

acara memotong kapara


acara jangan pandang kamera


acara gedik-gedik

diskriminasi berlaku di dalam gambar ini
gambar ini juga

acara senyum menyenyum


acara hulk
acara kontrollllll ayu

sekian~

10 comments:

aKu™ sAi said...

wakakak....aktiviti ne manoo..hahhahaha

wonderfulwaniey said...

sudah ku letakkan saini jelita

saini said...

waaa.. nak potong kepara or nak tunjuk body neh..ahahahah....guwaw2....hahah...
cun2..bagus2.. sungguh kreatif yee saudari wani ini...tahniah....hehehe...besh2...haha..

wonderfulwaniey said...

ehehe. nak tunjuk beg sebenonye. ekekek

fidodido said...

haha lawak gle aku tengok "acara hulk" tuh... :P

saadah saadun said...

hoho..
mst si fidodido yg mnat mawi tue ckp aku yg burok tuh..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
ehehehe

wonderfulwaniey said...

mana da.

dia nk kutok aku tu, mcm nk masok pertandingan lumba lari jerk.

cik kotak nmpak cumeyl di c2. :))

fidodido said...

to saadah saadun:
FYI,aku xminat mawi la uit.. :-(

to saadah saadun,wonderfulwaniey:
hehe aku nak puji sebenarnya cuz pandai bergaya "hulk"...
tapi dah korg kata aku nak kutuk, so terpaksa la trima...hahaha :P
:maap zahir batin: :P

wonderfulwaniey said...

to mr fid. maap zahir batin. nak duet raya? :P

saini said...

hehehe... hulk paling cun tu mereka..hahahah...
aku tak masok a ....hahahah