27 April 2009

adat istiadat melayu, lagii??

cuba teka aku buat apa?
aku tengah makan donat sambil berblogging.
sekarang pukul berapa?
sekarang pukul 11.24am.
exam aku pukul berapa?
exam aku pukul 12.00pm.
bukan kah sepatutnya sekarang aku tengah bertungkus lumus membaca nota
atau
sekurang-kurangnya melepak-lepak di dewan peperiksaan?
hahah.
nak tau kenapa aku tak lepak kat dewan peperiksaan?
sebab tadi masa aku sampai, aku nampak seorang pompuan yang benci sangat-sangat.
tak sangka pulak dia datang awal.
jadi, aku tanpa ditunggu lagi, terus menyelinap dari pandangan dia.
nasib baik dia tak nampak.
hahah.
ala. nanti dalam pukul 11.35 ke, aku pegi la kat dewan.
pompuan, aku malas betul la kalau nak kena cakap dengan kau.
asal cakap dengan kau je, mesti aku jadi hangen satu badan.
bila hangen satu badan je, mesti aku nak makan donat.
ok. ok. aku nak baca nota sikit ni.
dalam masa 10minit lagi ni.
hahah.
bye.
.muachss.

2 comments:

amir acap said...

wah hebat ni..ni da ready la ni ek...k2..gudluck wanie...

wanieybintang said...

thanks amir dear. hahah. merapu je jawab tadi. ngeheheh