16 April 2009

should i forgive him?

ni ada orang tujukan lagu untuk aku. memang tak pernah-pernah la dia nak tujukan lagu untuk aku. tiba-tiba kali ni dia bagi lagu ni untuk aku selepas satu insiden. memang cair jugak aku tengok lirik lagu ni sebab aku tau dia ni memang bukan yang jenis romantikus.

aku tak pernah dengar pun lagu ni, dan selepas aku dengar aku tak suka pun lagu ni. hahah. aku cuma suka liriknya ja sebab aku anggap macam 'dia' yang kata.

tajuk lagu: ampuni aku

dinyanyikan oleh: KERTAS

Ampuni aku
Yang selalu mementingkan egoku
Maafkanlah aku
Tak pernah hargai ketulusanmu

Ampuni aku
Yang selalu mementingkan egoku
Maafkanlah aku
Tak pernah sadari berharganya kamu

bila kau pergi
Ku tak berarti
Hubungan ini
Jangan terhenti

Ampuni aku
Ampuni aku
Ampuni aku
Ampuni aku

Ampuni aku

Bila kau pergi
Aku sendiri
Bila kau pergi
Aku tak berarti
Sebagai kekasih

3 comments:

saadah saadun said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
begitu romantika la
aku cair bagaikan ais di dalam limau ais..
huhu

wes,
siyes menggugat jantung..
tang should i forgive tuh..
ermm
ko taw kn jwpn ak..
ehehehehehehhe

lalala said...

waa..kertas T_T

best2..

wonderfulwaniey said...

to adah: bru je aku nak cair, dia wat balik perangai lama dia tuh. adoi laa.

to lalala: best ke? huhuhu