21 April 2009

mai mai tengok


Cik saadah saadun busuk masham tag akuuu

1. Kalau anda jadi orang kaya?

- kalau aku jadi kaya, mesti aku akan bankrap dgn cepat, sebab aku boros.

.2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?

- aku menjadi sangat bangga kerana orang yang keding seperti aku pun masih layak dilabel seksi. hahah

.3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?

-buat apa susah-susah terjun? guna lif sudeyyy..

.4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!

- aku seronok sebab ada juga yang bagi perhatian kat blog aku nih.

.5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.

- aku akan pastikan orang yang mereka telah tentukan itu adalah kekasih hatiku. ecehh.

6. Kalau tiada lagi hari esok?

-aku akan pastikan hari ini merupakan hari yang paling indah dalam hidup aku. poyo. poyo.

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?

-aku akan pastikan mereka benci aku juga.

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?

- aku tak kan makan benda2 pelik itu sebaliknya aku akan memandang pelik muka2 perserta yang memakan benda2 pelik tersebut.

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?

-bukan ke adah dah suruh banned. apsal ada lagi ni??? lembaga penapisan tag tak buat kerja ka??

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati?

- aku akan tanya, dorang minat aku tak? sebab aku beriya minat dorang.

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?

- orang yang aku benci tadi. bila nak bagi lesen?

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?kalau xder orang kata??

-dia tak cakap aku cantik tapi dia kata aku lah yang paling huduh dalam kelas aku. aku senyum dan bangga sebab mesti dia selalu tengok muka aku kan.

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?

- aku tak kan salah sesiapa. dan aku cuba menjalani hidup seperti biasa.

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?

- aku akan secara tidak sengaja menjatuhkan lilin (candle light dinner) di atas meja sekaligus api menyambar baju teman makan malam aku itu.

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?

- aku akan pastikan 'orang lain' itu dijadikan korban bagi upacara pemujaan agama sesat.

.16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?

-anugerah pemboros terbaik

.17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?

- masalahnya sekarang ada ke bangsa asing yang nak kan aku?

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?

-aku akan pastikan kami hanya akan berpisah selama 5saat.

.19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?

-berterimakasih kepada mereka kerana sudi cemburu dan tak puas hati dengan aku yang serba kekurangan ni serta tidak layak untuk dicemburui

.20. Mengenai orang yang tag kamu ni?

-nama dia saadah saadun dan dia adalah rakan jenayahku yg terhebat. kami baru sahaja keluar dari penjara. hahahah.

aku nak tag.

*cik suraya seman

*cik amy



dan semua followers sekalian.
heee~



No comments: