18 July 2011

Gwen Stefani and her family. So adorable !!

Assalammualaikum. Yaa, seperti yang dijanjikan, aku nak publish cerita dan gambar mengenai Gwen Stefani dan keluarga dia yang sweeet nih. Ada sesapa yang minat Gwen tak? Aku minat gak dia nih, masa dengan group dia dulu No Doubt pun aku minat. Sampailah dia solo diiringi dengan Harajuku Girls tu. Lepas tu, aku tak berapa dengar cerita pasal dia.

Jadi kali ni, aku nak tunjuk gambar-gambar dia dengan suami dia, Gavon Rossdale dan dua orang anak lelaki dia yang comel, Kingston Rossdale dan Zuma Rossdale. Bukan zuma game komputer tu naaa. Si Gwen ni berkahwin pada 14 September 2002. Kira ok la tu, dah lama kahwin dan still bersama. Macam ampa taktau,  artis Hollywood ni kan, suka bercerai. Artis Malaysia pun sama jee. Ok, jum kita layan gambar jom.

Gambar-gambar ni diambil ketika Gwen dok bersiar-siar dengan anak-anak dan suami dia.


Tudiaa tengok tuh. Hot mummy. Yang didukung tu adalah Zuma Rossdale. Rambut satu acuan dengan mak dia kan? hehe


Ayah : Ai, Zuma, jangan la dok tengok abang hang tengah dok kentut tu. Biaq kat dia.
Zuma : Awat cara abang kentut macam meneran nak berak ja abah?
Kingston (seluar belang) : Hiyarghh!!! 


Comelnya Zuma



Kingston ni, dok nampak gaya macam hensem ja ni bila besaq nanti. Muka ala-ala Latin sikit



Masa ni depa baru balik dari menziarahi rumah Gwyneth Palthrow di London. Si Zuma tengah buat perangai. Kingston je yang melompat gembira.


Gorgeous habiss !


Abah : Zuma, kalau hang nak main layang-layang, hang kena pegang lagu ni, ok??


Like like!


Alolololo!



dah jatuh tergolek Zuma ni.

Itu je, sweet kan family dorang ni. Aku suka tengok. hehe Ok, sampai di sini saja. Byeee

No comments: