17 July 2011

Hollywood pulak.

Okey, dah lama aku tak kasi updates mengenai artis-artis Hollywood ni kan? Dulu adalah dua tiga entri aku mengenai artis-artis antarabangsa ni. Aku dah draft dah update tentang artis ngetoppp Hollywood ni, tapi esok lah aku publish ya. Dan of course lah, aku publish gambar yang banyak. Aku tau korang ni pemalas nak baca, nak tengok gambar je kan?? Hahaha. Dulu aku ada buat entri mengenai brangelina. Cer klik sini bagi sesapa yang nak tengok. Ada, banyakkk gambar angelina dan brad dengan anak-anaknya yang keliling pinggang tu. Hehehe. Aku palingg suka Shiloh, anak perempuan Angie. Comel sangat ! Dan yang penting, daddy nya adalah hensem okeyyy. Hehe. 

Okey. Itu je. Jumpa kita esok ya. Byee. Assalammualaikum. 

p/s : Ada label baruu. hehe. Sila-sila jemput tengok label baru di sebelah kanan bawah shoutbox. Label 'Hollywood'.Tq

No comments: