07 July 2011

picturess !

rasa macam nak masukkan gambar-gambar masa keluar tadi. hehe. gambar syok sendiri je banyak. maaf !


tengah tunggu order sampai. snap-snap lah dulu


order dah sampaii ! apa ntah nama dish ni aku order. tengok dalam menu macam sedap. macaamm je laa. rasa agak hampeh. dan aku makan tak habis. rugi orang yang membayarnya. maaf !



lepas makan, snap-snap lagik.


memula aku ingat nak sambar baju nih. lepastu aku rasa buruk pulak baju ni. sebab aku try banyak gila baju tadi. dalam 8 helai adalah. aku jadi rambang mata. lepastu, bila balik, tengok balik gambar, nampak cantik pulakk baju ni. baju yang aku beli tu nampak buruk pulak. padahal baju kuning ni lagi murah dari baju yang aku beli tu. haihh.

lepas, shopping kami pun balik kepenatan.

p/s : aku dah gemuk. haha. dulu asyik berangan je nak gemuk. sekarang dah gemuk. 51kg pulak tu. agak miracle sebab berat aku tak pernah mencapai 48kg dalam masa 4-6 tahun dah. sekarang sibuk nak diet dahh. aku nak 50kg je. taknak lebih dari 50kg. susah jugak ye diet ni sebenarnya. aku tak pernah-pernah nak diet dalam seumur hidup aku. sekali nak kena diet, memang aku tak tahan. asyik terbabas je. pukul 3-4 pagi pun dok tibai nasik lagi, apa cerita??

p/s 2 : panjang benor ps aku kat atas tu.

4 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

cantik la chaq :D

Unknown said...

kurusnya die..hehe

koko cokelat said...

segakkk chaqqq.....

wanieybintang said...

wani n koko : xcantik aih.. biasa ja. eh, ampa puji aku ka baju kuneng tu? heheh

syaz : mnada kurus. gemokkk sudaa. haha