29 July 2011

Second Giveaway

Berkurun lama dah aku tak di tag, tetapi baru-baru ni adik masjue yang comel telah men tag aku. Jadi aku dengan teruja nak buat tag ni. hehe. 


Sebenarnya contest ni dinamakan second giveaway. Korang ikut je syarat-syarat yang telah dikenakan, kemudian, pemilik blog yang create contest ni akan memilih korang secara rawak untuk diberikan hadiah !! Haa, tak rugi kann. Kot-kot dapat hadiah Farid Kamil ke, Wentworh Miller ke, Jared Letto ke, ok gak kan? Jadi jom kita tengok apa syarat-syarat yang telah dikenakan.

1. Follow blog si tuan punya blog ni di sini.
Done !


2. Buat satu entry bertajuk SECOND GIVEAWAY HAJAR AZMAN 
Done !


3. Copy and paste gambar ni kat entry korang
Done !






4. Tagkan kepada dua blogger yang lain and makesure yang diorang tau.
Aku nak tag Haliza Misbun dan Zila Bakarin.


Done !


5. Pastekan url entry korang kat sini.
Done !


Ok. Siap !!! 

4 comments:

saadah saadun said...

napa nama boyfriend aku ada di situ. jared. hnsfff..hnsfff.. takpe2, memandangkan kita berdua adalah kekaseh, maka aku benarkan penggunaan nama bf aku di situ. ahaha. *matilah kena patah petir*

wanieybintang said...

heee, aku kenai si jared tu sbb ko ok, haa, dan jugak sbb si jes tu asik sebut jared jer. aii, nampaknya korang mmpunyai taste yg sama. Jared dan edward pattinson,vaa vaa sehati sejiwa nampaknya. ngeh ngeh ngeh

saadah saadun said...

adakah kau nak aku anta kuman anthrax kat kau melalui screen komputer mahupun melalui keyboard laptop?

miss E said...

apekah ni? apekah? hehhehe rasa SANGAT seronot dan seksaited eh eksaited bila 1st time dpt tag tag dlm belog cmni. tq wanieybintang..hehe eksaited nk buat nih! *okey org bute belog dan bru berjinak dgn belog peghak buih*